torsdag 25 juni 2009

Sol sol sol

Hääärligt!!! Perfekt tajming på första semesterveckan... Bara lite varmt att städa o pyssla som jag hade tänkt men nu är huset rent... eller ja det är lite damma kvar på det överfulla skrivbordet men det får vara tills vi har tid att göra det ihop... det är mest Olas papper så gör jag det blir det antingen nya högar eller sura miner för att jag kastat en massa... :)

Nu har jag bara blommorna kvar som behöver lite omsorg. Lite ny jord, om jag kan hitta den/orkar släpa ut den (tror den är i förrådet). O massa vatten...

Bokade in mig hos syrran en bra helg men det smög sig när jag kom hem för just den natten jourar Ola... :( O så sover han ju dagen innan o efter så då går det ju inte att åka över dan heller. Ska se om man kanske kan boka barnen hos farmor/mormor... Annars ser det mörkt ut för mig att skaffa bröllopsutstyrsel i Sthlm. Och på fredagen innan är det begravning.

Vill iväg o shoppa lite prylar till semestern men det lockar inte att ta med 2 vilda barn till affärer när det är 26 grader ute o strålande sol. Får väl bli hemma eller åka till stranden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar