fredag 24 september 2010

Planer för helgen

Ja. Det är ju inte så att man går sysslolös i detta hus. Vi ska ju snart renovera sovrummen med början i Idas rum. Först måste vi ha nånstans att göra av hennes saker. Förrådet är fullt. Så vi måste rensa där. Tvättstugan år oorganiserad. Så den måste organiseras upp.
Sen är det det vanliga tvätta o städa. Tänkte laga riktig mat... det blir antingen köttgryta eller lövbiffwook o sen en stek på söndag. Lite vuxenpoäng på det kanske.. :)
Sen ska jag ta mig ut på minst en promenad i friska luften. Det är min plan.

4 kommentarer:

  1. Ja du kan använda dig av kort division men jag _vill_ kunna ställa upp och räkna ut på papper. Tänk att jag använde "trappan" alt. "liggande stolen" när jag gick i skolan, i dag räknar man med kort division och då ska man ha en del i huvudet men det fixar inte jag...

    SvaraRadera
  2. Javisst. Men det är skillnad på vad man vill kunna och vad man måste kunna... ;) Lycka till. Jag har aldrig förstått mig på liggande stolen. Pepp pepp.

    SvaraRadera
  3. =) jag har ingen aning egentligen vad jag måste kunna *ryser* det har jag lite ångest för men det går ju riktigt bra i grundläggande så ma A _borde_ jag klara men sedan vet jag inte =)

    SvaraRadera