måndag 28 december 2009

Snö o mer snö

Inatt kom det ytterligare ca 10 cm snö. Var lite under nollan idag så det gick inte för barnen att bygga snögubbe. De hade varit o handlat lite o lekt inne istället. Imorrn ska de gå o åka bob tyckte de.

Jag pulsade till jobbet. Rätt skön prommis faktiskt. Lugnt på mottagningen men läkarna slet häcken av sig. Körde en massa PK 28 st. Varav ett larmvärde, 20 min innan jag slutade. Körde de som kom på em också eftersom det var så lugnt.

Imorrn gör H sin sista dag hos oss. Så jag lär väl inte kunna vara ledig nåt i trettonveckan. Nåväl, jag var ju ledig före jul o Ola är ledig med barnen så det får väl gå. 5e tänkte vi ha lite köksinvigning med nåra vänner men det går säkert bra det med.

Nu är det sovdags för mig. Ola sitter nog uppe en stund till med nya datorn som han håller på o installerar o grejar med. En HP blev det.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar