söndag 13 juni 2010

Hoppsan

O hej o hå vad tiden går.... Massor händer hela hela tiden.

Ska se om jag kan göra ett gäng inlägg o spalta upp vad... :)

Idag har vi i alla fall varit effektiva inför semestern... På fm drog vi till köpcentrat o Ola fick sig skyddsskor, promenadskor och cykelhjälm. Jag fick också promenadskor och ett par capribyxor. Allt på Intersport som visst var vår affär för dagen. Eller nä, skyddskorna var visst på ett av de stora byggvaruhusen, det som börjar på B som jag inte vill göra reklam för... :) Barnen var med o de skötte sig näst intill exemplariskt. Busade o lekte lite som barn gör mest. Tjatade om ditten o datten men tog nej för ett svar.

Vi kom hem, snodde ihop lite lunch o sen drog vi till bibblan o lånade halva lagret... Hem igen o pyssla. Ola klippte gräset och städade bilen. Jag *host* vilade lite, städade köket, förberedde middan o passade på barnen.

Sen har vi grillat. Gissa vad som hände. Jopp. Lite regn på det.

Jag hade planerat en joggingtur ikväll men eftersom jag haft ensidig nästäppa med strålning upp mot örat o tänderna så kändes det som jag skulle ta det lite piano istället. M fick ta en vända själv. Får se om jag lyckas ta mig ut nåt innan vi åker till Kuse på fredag.

Då ska vi se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar