söndag 13 juni 2010

jaha o senaste veckan då?

Ja, måndag morgon konstaterade jag att näe, det funkar inte att jobba när man måste snyta sig varannan minut... var hemma tom onsdag. Låg i soffan nästan hela tiden, läste, kollade tv, funkade dåligt att surfa dock...

Måndag em kom älskade maken hem med en bukett blommor med 2 rosor i. Vår 2a bröllopsdag. Puss på han.



Torsdag mådde jag bättre o infann mig på jobbet efter skolavslutningen. Stora tjejen slutade f-klass, till hösten blir det skola på riktigt. På jobbet var det en lugn dag. Fredagen var jag o E-b själva, lugnt då med. Men supertrött på kvällen.

Igår försökte vi städa lite. Vädret var inget vidare men vinden mojnade framåt kvällen o idag har det varit skapligt. Hann tvätta all tvätt, ska nu ta hand om den bara... Har plockat miljoner saker men inte kommit till golvet o ytorna än... dammsuga är målet. Idag har vi som sagt shoppat o inte grejat hemma. Har också haft som början till bihåleinflammation så jag har inte varit så pigg o alert. Det börjar släppa lite nu, har kört massa nässpray hela dan på den sidan. Ska se till att sova lite mer inatt också, det blev lite sent igår. Satt uppe o planerade allt som behöver göras. Vid 1 ropade Ida, då hade hon tappat sin superlösa tand i sängen. Så nu måste tandfen komma snart. Hon ser för knasig ut med sin stora glugg.... :) Sötefian. Bild kommer så snart jag får knäppa nån...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar