torsdag 6 januari 2011

Talat med el Chefo

Japp, det var inga problem att låta mig få ta det på flexen fast han tyckte också att de var en konstig bedömning.

Nu gäller det bara att hålla koll på Heroma att jag får tillbaka mitt tfp som är avdraget av lönen.
Kan ju bli en massa knas i övergången från PA2 till Heroma nu.
Han tog i vart fall bort ledighetsansökningarna från dessa dagar. Flexen ska jag dra av manuellt från den som jag ska rapportera in nu när Heroma startar. Undrar om jag kanske ska anmärka på att jag vill ha tillbaka lite stålars också... framåt mars-april kanske när allt är i fas med vanliga lönen. :)

Passade på att tala lite schema också så nu ska jag försöka få ihop ett tillfälligt på en månad o senare ska vi väl få fram ett rel permanent men det kräver lite besked av annan art.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar