tisdag 28 juli 2009

Hanna

Idag har Ida varit hos Hanna o lekt o lekt o lekt. Vi gick dit vid 11 o det var lite startsträcka så jag stannade o fikade lite... startsträckan var över efter 5 min o det var full rulle. Anton lekte med Julia så jag höll inte på att få med honom därifrån. Skulle hämta henne vid 14 men strax innan ringde Hannas pappa o sa att de ville leka mera... javisst. Ola fick hämta henne vid 15 istället. Han tog med sig Anton dit o blev borta till 1630. Trevligt! Nåt att spinna vidare på.

När jag tog min promenad nu på kvällen blev jag först stannad av en annan mamma i klassen som ville heja ... hon kände igen mig på mötet men kunde inte placera mig. Nähej... o jag kunde inte placera henne nu. Men jag tror att vi kanske setts hos Tinna... kanske...

När jag kom upp mot Eklundavägen från Studievägen så mötte jag ett par grabbar som undrade hur man kom till Sörbykullarna... så jag förklarade. Den lättaste vägen färmodligen inte den närmsta... :) O när jag kom på Änggatans förlängning så blev jag stannad igen av en kvinna som undrade vart man kom när man gick ner där... o svaret var visst till belåtenhet för hon fortsatte. Ser jag ut som jag hittar överallt?? Jag var ju bara ute o gick o ville vara själv. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar