måndag 4 oktober 2010

Blocket

Blocket förvånar... Jag la ut barnens gamla vagnar på blocket. Den jag trodde skulle vara såld på 5 röda, eller i vart fall ett par dar, står kvar här än, och vagnen som jag trodde skulle vara omöjlig att sälja var såld efter 3 dar.

Ja det är syskonvagnen som står här o dammar. Den som är såååå bra. Kanske skulle pruta lite på priset... Har fått ett par mail från intresserade men med underpris eller som detta "Jag Vill Köpa XXXX" där XXXX är ett pris långt från vad jag satt. Skriver man så? Ingen signatur eller nånting...

Brion är väck till en liten låång kille som stortrivs i den.

Emmaljungan är nog också såld fast den står här... vännen har svårt att komma till stan.

Cykelkärran var såld på ett par timmar... för lågt pris? Ett par gamla taxar ville ha skjuts...

Så, är det nån som vill köpa en underbart lättrullad, lätt och liten syskonvagn????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar