måndag 18 oktober 2010

Idas rum

I helgen jobbade vi stenhårt. I lördags gick Ola jour på vcj. Jag Zumbade medan momo o otta var barnvakt. Jag hade lagat lunch innan jag åkte så de käkade o körde bilbana o spelade fia. Lite det vanliga blev det också av tvätt o städning. Efter att momo o otta o morbror hade åkt badade barnen o jag duschade. Ola kom hem o vi åkte o handlade.

I söndags körde vi stenhårt i Idas rum sen vi först fått sova till 9 medan barnen kollade tv. Sköööönt. Sen lekte barnen tillsammans ute nästan hela dagen. Kanonbra ihop. Jag var o kollade till dem då o då. Vi fick upp alla skivor. Puust. Lätt träningsvärk i skruvdragararmen idag. :)
Nu är det dags att riva resten av mattan, sen städa ordentligt. Spackla, putsa, städa, spackla, putsa, städa, måla. Läge att snart välja färg alltså. Sen är det bara golvet kvar. Och inredningen då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar