måndag 13 december 2010

Försäkringskassan i ett nötskal

Försöker meddela mig med fk i mitt ärende, men kunde inte ringa då kundtjänst var öppen utan bestämde mig för att maila istället... tror ni att mailet kommer fram o läses av rätt person när de skriver såhär?

Skicka e-post

Här kan du skicka meddelanden till Försäkringskassan. Du kan också skicka e-posten till: kundcenter@forsakringskassan.se

* Obligatoriska fält

Om du har frågor som rör ett personligt ärende behöver du ange ditt personnummer.

(Exempel: 19750409-1143)

OBS!
Eftersom du via e-post inte kan skriva under på heder och samvete om förhållanden i ditt ärende, kan vi bara svara på allmänna frågor. Vill du ställa frågor i ditt ärende kan du i stället ringa Kundcenter på 0771-524 524.

Var noga med att fylla i din e-postadress rätt, är den fel kan vi inte kontakta dig.

Uppgifterna som du fyller i här och sedan sänder in till oss kommer att skickas i krypterad form över Internet.



Ja men vad bra då anger jag mitt personnummer här för det gällde ju ett ärende som var mitt... *skriva sig en halv uppsats* *läsa sig lite till* Ähmä vänta här nu litegranna... jag måste alltså ringa för de svarar bara på frågor som man själv kan hitta svar på på webbplatsen... eller? Ja, fk är skitbra på information, ständigt glasklart.

Och undrar ni så mailade jag, på vinst och förlust eftersom jag f-n inte hade/har tid att sitta i telefonkö 1 h på arbetstid/se-på-luciatåg-tid/laga-middag-tid/lägga-barn-tid idag... o inte imorrn heller.
Och inte gick det att göra en skärmdump heller så fonten är helt fel men skit i det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar