fredag 7 augusti 2009

Helt mupp

..i huvet är jag. Lååång vecka denna. Har jobbat massa övertid o slipper faktiskt få det på flex som man aldrig kan ta ut. Min snälle chef sa åt mig att sätta det på fyllnadstid, dvs jag får det i pengar. Tack för det.

3,5 timme igår, 1 timme drygt idag. Så går de när man ger vikarien ledigt.

Att jag inte varit hemma syns. Barnen o mannen har varit hemma med pappa hantverkare. Massa ställa till o inget städa. Jag oooorkar inte. Det får se ut som skrutt idag. Får ta det på måndag, kanske.

Imorrn är det bröllop nere i Götet och jag måste fundera ut vad jag ska ha med mig. Måla naglarna, tömma kameran o ladda batteriet osv. O nu är jag så trött att jag lätt skulle kunna sova. Hur ska nu det gå ihop?

Bröllopet börjar 14. Vi ska installera oss på rummet och byta om innan sen ta oss till kyrkan, minst 1,5 timme tar väl det. 4 timmars resa dit plus en halvtimmes rast kanske. Lämna barnen o köpa lite färdkost tar väl en timme. Gå upp käka frukost o få ut allt i bilen... tja 2,5 kanske beroende på hur mycket jag hinner idag. Vad blir det för uppgångstid tro? Halv 5.... hrrm skullentetrodeva!

Läge att sätta fart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar