söndag 30 augusti 2009

Shopping

I torsdags var jag som sagt på Me&I party. Skoj och trevligt som vanligt men vi var inte alls så många som vi hade väntat, tyvärr. Och A var tvungen att åka hem till sina barn mitt i så jag blev inte heller kvar så länge som jag brukar. Shoppade loss däremot för dryga 2000 kr. Hoppsan. :)

Idag var jag hos T på GangStarparty. Trevligt det med. Handlade dock inget. Klämde lite på småttisarna som var med istället. Hade lilla H, 5 mån en god stund medan hennes mamma kollade på kläderna. Underhöll lille M, snart 1 år i bilen och lite till o från där med. De e för goa.

I fredags lämnade jag en småsnorig Anton på dagis. O på kvällen hade han lite feber tror vi. Han kruppade lite på natten så han sov mest hos oss. På lördagen hade han runt 38 grader men var pigg o rätt glad. Kanske något lite spak men inte så det störde. På kvällen var vi på kräftskiva hos J o V. Mycket trevligt o vi blev kvar till midnatt. Barnen busade massor och däckade slutligen vid 10 i soffan.

Idag har Anton varit feberfri om än en smula snorig. O nu är även jag o Ola snuviga o har lite huvudvärk. Ingen feber dock så det blir till att jobba imorrn.

Idag har Ida varit hos Minna o lekt o busat järnet hela em. "Mamma, hon hade massor me princessaker!!!" mmhmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar