onsdag 11 februari 2009

mera VAB

Anton är fortfarande sjuk. Sov middag 2 timmar idag, bara en sån sak. Ida hämtade jag, trött med ett kladdande öga. Verkar lite hängig så hon får nog också vara hemma imorrn.

Ola jobbar natt. High life minst sagt.

Min kollega ringde nu på kvällen, mår inte så bra. Får se hur de löser fredagen, jag orkar inte bry mig, det är faktiskt inte mitt problem nu när jag meddelat att jag inte kommer komma.

Middagen blev lite skral. Pannkakor ur frysen till Anton, han åt 4 tuggor. Han åt 3 skedar mat till lunch så nåt galet är det... Ida fick lax från igår o åt skapligt. Själv tog jag en apelsin med keso. Får väl fylla på med nåt mer lite senare.
Ida o jag fikade lite på kladdkakan som var kvar från i söndags när vi hade Antonkalas, när vi kom hem o Anton fortfarande sov.
Jag passade på att hämta henne lite tidigt eftersom Anton sov i vagnen inne o Ola ff var hemma men strax skulle åka, det var nog bra det eftersom Anton sov en timme till efter det.

Idag har det varit mulet o väldigt vitt ute, minus ett par grader.

Nu är det nattning på g, får se om Anton vill sova alls men jag tycker han verkar hängig o vill sitta knät o sådär så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar