torsdag 12 februari 2009

VAB

japp.. igen. Fast det är två ovanligt pigga och busiga barn som är hemma. Själv har jag lite huvudvärk så vi får se vartåt det lutar. Ida verkar inte blir sämre i allafall så hon får nog gå till dagis imorrn. Anton får jag behålla hemma om jag är sjuk, annars åker jag ju på karensdag.

Anton somnade äntligen efter 22 igår. Fortare än jag trodde när han väl låg i mörkret i sin säng så han kanske var lite övertrött mitt i busandet.

Maken sover. Jobbig jour men det vart visst tomt ett tag så han hann diktera undan. Han var hemma vid halv 10 ung. Somnade medan vi duschade/badade. Ja, barnen badade medan jag duschade. Eller det var planen i alla fall. Anton ville helre vara med mig i duschen o spruta vatten på mig under tiden så det fick han.

Ikväll ska jag bort till Tinna på klädparty mest av sociala skäl, jag ska ju ha samma party på söndag men då kunde inte Tinna o Annica komma så jag ska väl tjöta lite med dom mest. O kanske käka nåt gott... hon brukar baka nåt smarrigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar