lördag 21 februari 2009

Sonen sover

När jag tänkte att han skulle sova så var han helsprallig o busade runt... inte läge alltså. Så Ola gick upp med Ida för att läsa saga, jag tog mig en kopp te o satte mig vid tvn, o väntade på nästa sovtåg. Anton kom o ville vara med, helst på mig upp o ner eller så. Satte igång Nemo... han tittade. Jag drack upp mitt te.. han låg ner. Ah, jag ska bara... 2 min senare suckade han o vände sig från filmen o sov.. ääääh... tog ungen o gick upp. Halvt sovande hamnade han i säng, puss godnatt o sen gick jag ut men han sov ju redan när jag stoppade om honom... hmmm

Nu är (snart) alla spånskivor uppe på mellanväggen. O det blir gipsskivor imorrn tydligen. Får se om pappa vill vara med o skruva lite. De kommer hit o käkar oxfilé på em imorrn. På fm ska vi åka pulka med Anna o hennes barn. Får se om jag följer med eller som jag ska till J en stund.

Melodifestivalen är under inspelning.

Det blidde Burgundisk gryta till middag, mums! Och 84 kanelbullar att stoppa i frys och barnamunnar. Gott.

Bara disken kvar... ska hänga en tvätt också.

Idas blåöga rinner längre o längre ner man kan se skillnad från morgonen till kvällen samma dag. Nu är det ganska mycket under ögat o lite svullet där med men nästan inte alls svullet på ögonlocket som börjar bli mer gult än lila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar