tisdag 17 februari 2009

Tillbaka på jobbet

Japp, barnen är friska o krya, än så länge. O jag har fått vila lite. Skönt.

Igår var det hårt tryck hela dagen, vi hade en timmes väntetid när jag kom till jobbet. På sen fm o på em var vi på g men det kom patienter hela tiden. Satt nån liten stund o grejade med annat precis efter lunch men det var inte mycket. Behöver kolla en del inför revisionen men det är ju som tur är inte mitt ansvar... :)

Det är sportlov nu så det är lugnt på dagis. Barnen hade med pulkorna o hjälmarna idag så de blev åka av.

Maken lyckades med konststycket att komma hem typ 2 min efter oss, det var jättebra för då hann jag ringa glocalnet och bråka igång bredbandet igen. Det krashade i fredagsnatt. Han lagade mat.

Nu hålls han i garaget/tvättstugan o skruvar lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar