tisdag 25 maj 2010

Kalas o planering

På söndag ska Anton på sitt första kalas. Kompisen Mary-Pop fyller 4 år, o hon ska ha sjörövarkalas. Miin Mai-pop! Hahaa!
Så det ska väl handlas nån form av gåva till födelsedags barnet... 14-16 äger kalaset rum. Tro om han kan stanna kvar själv eller om man måste vara med o va trevlig. Hmm...

Imorrn är det logopedbesök. Vet inte var jag ska göra av Ida bara, hon får väl följa med. Ola är på kurs som slutar 1630. Sen ska han visst på reception med denna kurs på kvällen. På torsdag samma sak, middag på Slottet på kvällen. På fredag slutar kursen 12 o då hämtar han barnen.

På söndag är det morsdag. Så det ska väl firas med resp mor kan jag tro.

Nästa v har förhoppningsvis normala arbetstider eller tom så jag kan ta ut lite av all flex jag har sen innan också...
Ti
Medarbetarsamtal
On
Logopedbesök
HLR utbildning
Fr
Studentfirande av Lillebror!

30 års fest hos K

Ola jobbar dagjour på akuten

Idag skrev käraste vännen J sin tenta så imorrn kanske hon vill leka med mig medan Ola är på reception.... Vore trevligt.

Sen är det en hoper måste fixa prylar:
matinköp
present till Mary-Pop
present till K
barnvakt till lördag, mamma???
kläder
o säkert nåt mer som jag glömt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar