torsdag 6 maj 2010

Näee nån hypertoniker är jag inte

Jag var alldeles särdeles yr på jobbet idag på fm. Stod o skrev lite framåtlutad på armbågarna på bänken, reste mig o tog 3 steg o hej o hå... Aaaandaaasss... Så där ja.

Knata sig bort till hörnan... 107/60 näe det var inte så högt nej...
Fungerar apparaten? Jodå, skapligt sa dsk.

Lite piggare är jag ändå, inte samma kola o dimma i huvet... alltid nåt.

Hade en söt farbror som hette Evert på jobbet en liten stund innan jag gick hem... å genast började en viss lite sång spela i huvet...
....jag går på stigen som går till Evert o jag ska dit o ta mig en dramm.... du gamle Evert jag är på väg nu det var ett tag sen vi såg varann och jag har med mig just det du gillar så vi kan festa allt vad vi kan... Evert är den bästa kompisen jag har sånna gubbar finns det inte många kvar o om jag blir ledsen någon gång ibland hjälpen han mig då så gott han kan... osv... :) Nynnade lite medan jag väntade på urinprovet... sen kom farbrorn in igen o undrade vart han skulle gå när han skulle tillbaka till doktorn... lite virrig minsann men så söt.
Undrar om han hörde mig...

2 kommentarer:

  1. Det var inte min morfar då? Han heter ju Evert..

    SvaraRadera
  2. Ingen aning.. det var en liten söt gumma med också. Minns inte efternamnet... o om jag hade gjort det hade jag inte skrivut ut det här. :)

    SvaraRadera