tisdag 22 september 2009

äsa

sa Anton när jag frågade vad han ville sen han kommit till mig när Ola ville gå upp till sängen med honom. :) Snutten. Sen ångrade han sig igen o gick upp med pappa ändå.
"ige(n)" säger han också förresten, om kan ska titta igen på klipp på bolibompawebben eller åka igen i rutchkanan. :)


Idag har det varit en vanlig tisdag. Upp asatidigt i iväg med barnen. Jobba jobba o sen hem o laga mat o stoppa barnen i säng. Tidigt blev det eftersom det var tidigt imorse blev inte så tidigt som det borde igår o är tidigt imorrn. Anton hade inte sovit på dagis så hell hour var just som namnet antyder. Han slocknade vid 19. Ida la vi en kvart i åtta eller så. Imorrn är det skoljoggen så nu ska jag fixa matig matsäck åt henne att ta med ut i skogen. Mackor fixar vi imorrn bitti men kalla makaroner o köttbullar ville hon ha.

Tid för utvecklingssamtal på dagis fick vi 8/10 kl 15. Passar bra. Ola hinner nog vara med innan han går på sin jour då o jag ser inga problem att flexa ut lite på mina 7 timmar. H jobbar ju dessutom.

Det blåååååser, småregnar o är möörkt. Höst. Blääk. Hoppas det blir bättre imorrn för Idas skull.

Tränade ett pass Core igår så nu har jag lite träningsvärk här o var. Känns bra. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar