tisdag 19 januari 2010

Pluggande make

... ja vad gör man då? Surfar... o när alla vännerna gått o lagt sig på fejan så kanske man själv borde göra det samma när det inte ens finns nåt att kolla på på dumburken o man surfat runt den intressanta delen av cyberspace.

Idag lämnade övriga familjen bygget 6.43. Själv åt jag frukost o åkte 7.37. Snö och nollgradigt. Ganska grått. Nån cm på bilen att borsta av när jag skulle åka hem. Tog bilen bredvid också, baföatt liksom... Nä... men råkar veta att vindrutans längd o takets höjd tycks växa med magomfånget... särskillt när man är höggravid o har bråttom o barn på dagis att hämta... Ja så lite snäll idag är jag allt.

Lugnare på jobbet idag än igår. Skapligt att göra ändå men igår var det mycket. Kommer ha 3 vakanser på läkarsidan mot senvåren. Undrar om det kommer nån mer då? BET imorrn.

Imorrn o på to är det ledarutbildning för maken så då ska han till Ånnaboda. Imorrn skulle han få åka me nån så jag fick bilen iaf men får väl se på to. Men då måste jag ha den för Anton ska till logopeden då. Om hon är frisk denna gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar