tisdag 30 mars 2010

Älskade vännen J

Igår kväll hade vi lite besök av käraste vännen J utan sambo (gick jour). Jag bjöd på grekisk kyckling med ris o så lite Herman, kaffe/te o glass. O så tog vi en liten promenad medan Ola la barnen. Vi gick o hämtade kläderna från Me&I som jag beställt. O så fick vi prata lite tjejsnack. :) Annars blir det mycket jobbsnack. Hon hade råkat ut för ett par riktigt spännande fall. Ett i Idre o ett i Askersundstrakten.

Eftersom det var fullt med fotbollssupportrar på gatorna härikring när vi kom tillbaka från lilla promenixen kom hon med in en sväng till. Sen åkte hon väl vid 21.30 kanske. Trevlig kväll tycker jag.

Tyvärr var min tunika nåt nummer för liten... förvisso ska jag ner men kanske inte rikigt så mycket... hrrrm...

O så ligger grannhuset ute på hemnet nu. Ska bli spännande att se vem som köper, ut-/inflytt i juni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar