lördag 20 mars 2010

Planering våren

Denna vecka är det jourvecka för maken som sagt. Han har en jour kvar, lördag natt. Imorrn ska jag på Me&I hos Tinna. Ska bli skojsigt.

Nästa vecka
Måndag föräldramöte på skolan 18-1930, har inte bestämt vem som ska gå men jag var där sist så jag tycker Ola kan gå...
Tisdag-torsdag ska jag mata kissemissar på andra sidan stan, helst morgon o kväll men minst en gång om dan. Kära vännen J är i Portugal o knatar fairway.
Onsdag ska Anton till bvc för omtag med 4 års kollen, måste prata lite med honom om det så han är lite förberedd o så ska vi fixa en HAHA... dvs en ögonlapp eftersom han vägrade hennes.
Söndag natt går Ola på jourvecka igen, plus att det blir SOMMARTID.

V 13
Tis natt går Ola jour
Sen är det påsk och ola jourar på dagen på långfredagen.
Kanske nån middag både hos mina o hans föräldrar den helgen.

V 14
Torsdag jag ska klippa mig kl 16, måste boka barnvakt

V 15
Ola nattjourar måndag, onsdag och lördag.

V 16
Måndag Jag ska färga håret kl 16. Mamma o pappa åker till Rom. O så ska fönstrena komma antingen måndag eller tisdag.
Onsdag ska hämta lillebror på tåget 10.47, eller i vart fall hans grejer... hinner inte köra hem honom till Vintrosa för jag måste ju jobba klart men kanske hem till oss. Får se vad han vill o om han kommer i tid överhuvudtaget.
Lördag har vi planerat gängåterträffen igen. Hoppas alla kan komma då.

Sen är det inte mycket mer planerat förrän v 22 då Lillebror tar studenten, o sen är de ju sommar ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar