måndag 19 april 2010

Fönstren är här!

Jo då... nu har vi en hel massa fönster.

Ung kl 10 ringde en trevlig Jonas på min mobil o undrade om adressen var fel... de hade skrivit -vägen istället för -gatan. "Ja vad bra men då är jag ju rätt!"
-Du menar inte att du är där NU!?
-Jo
-Eh ok, jag är på jobbet. Vi trodde ju liksom att ni skulle komma i fredags, det var vad de sa på Elit. Har du ringt den som stod som kontaktperson?
-Testade med första numret först, det var ditt.
-Ok, men då ringer jag svärfar så hoppas jag att han kan komma bums.
-Ok

Ringer svärfar som befinner sig på Biltema med cykel... Så han hoppar på cykeln o trampar hem till oss.

Jag ringer upp Jonas o talar om att svärfar är på väg men att det kan ta en 20 min eftersom han är vid Biltema o ska cykla. Men det verkar inte vara nåt större problem. Han får liksom skylla sig själv då han inte ringde när han närmade sig stan.

Nåväl... allt väl så långt. Nu ska vi bara se om vi kan få dem insatta också. Men i nuläget verkar det som hantverkaren har för mycket på sitt bord så det blir kanske i slutet på maj. Kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar