måndag 26 april 2010

VAB igen

Denna gång var Ola hemma med Anton. Anton var lite hängig hos farmor o farfar i lördags. Sov lite oroligt tydligen. Hängig o trött på söndagen. Lekte helikopter i sängen i natt så varken jag eller Ola har sovit knappt nåt. Jag gav upp vid 4 taget o la mig i lekrummet istället så 1,5 timme ung har jag sovit förutom en kvart här o en där. Imorse var vi trötta, Anton med o han hade 37,7. De har varit hemma o vilat idag. Men han tempade på 38.0 ikväll så vi får väl se vad som händer inatt. Hoppas han sover lugnare i alla fall för jag är trött!

Jag jobbade som vanligt men eftersom det när jag skulle gå hem var 11 läkare som hade aktuttider samtidigt så lämnade jag inte bygget när ju Ola var hemma o kunde hämta... jag blev kvar till 1620. Ingen katastrof men hade varit kämpigt att vara själv helt klart. Ser likadant ut nästa måndag men då är de bara 9 läkare... skoj skoj skoj...

Ska det varas hemma imorrn så är det min tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar