måndag 19 april 2010

Ja men då har vi en plan

... eller nåt.

Som alltid så här års tenderar alla helger att snabbt fullboka sig med aktiviteter. Ja och alla andra dagar med för den delen.

Imorrn ska Ida ut i skogen med klassen. På em ville hon ha med en kompis hem, ska väl gå bra men jag har inte hört nåt från hennes föräldrar, men det kan vi ta imorrn. 1630 kommer far o svärfar och förhoppningsvis har vi hunnit få hem Ola också då. För då ska det bäras in fönster. På onsdag ska det komma en massa otäckt ner från himlen säger SMHI nämligen.

På onsdag kommer Lillebror hem från fjällen till verkligheten. Undrar om han har hört nåt om vulkanen och att mamma o pappa är hemma så att det inte är jag som hämtar han alls. På em ska jag istället sitta på ett extra långt personalmöte. (note to self, meddela dagis/fritids!)

På lördag ska vi ha partaj så torsdag o fredag känns rätt givet vad vi ska pyssla med, nånstanns där borde jag klämma in ett träningspass också. Gärna två.

Nästa vecka då. På onsdagen skulle jag ha suttit på labmöte på em men jag gav bort den till E istället. Ska sitta lite i utveckningssamtal om Anton istället.

På fredagen är det valborg... till Vintrosa som vanligt tro?

Helgen pustar vi nog på, eller?

Ja o så var det maj.

Fre 7e ska vi ha lite vinprovning på jobbet, trevligt.
Annars var det faktiskt inte så mycket inbokat -än. Kommer till en trevlig korvgrillning i oset med föräldragruppen. Datum är inte spikat än.

Juni
4e Lillebror tar studenten!!!
5e Fest för K som fyllt 30!
6e Planerat att Ola ska jobba dagen... byt den!
10e Avslutning på skolan.
14-15e fp eftersom barnomsorgen är stängd
15e åker mamma o pappa till Sicilien
17-18 åker Ola till Amsterdam
21a SEMESTER!!! Klippning kl 15
22a Mamma o pappa kommer hem
25 Midsommar i stugan??
28-29 Kolmården o vildmarkshotellet

Juli
v 27-28 Ola jobbar så jag o barnen är nog hemmavid o pysslar
V 29 I stugan själva
V 30- Jag åter på jobbet. Ola hemma eller i stugan med barnen.
v 32 Ola åter på jobbet.

Ja men så kör vi på ett varv till i hjulet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar