lördag 28 mars 2009

Kök inhandlat

Idag var Ola o svärfar o gjorde ett stort inköp... ett kök. Ikeas ädel vit blidde det. Det levereras hem om en vecka ung. Grejerna till tvättstugan kommer på måndag, hoppas vi.

Igår målade vi lister o dörrar vita. Imorrn ska Ola gera lister hela dan typ. På kvällen kommer farmor o farfar o vaktar barnen för nu äntligen ska 30+30 festen bli av. På söndag jobbar han hela dagen på akuten så då får jag hitta på nåt med barnen.

Idag har det snöat hela dan. Typ 10 cm. Bläää. Vill ha våår! NU!
Men de har lovat plusgrader nästa vecka så vi hoppas på det.

Nu är det dags att sooova. Ola satt o sov här i soffan strax efter att barnen somnat men nu verkar han ha piggnat till lite o sitter o rensar hårddisken på dvd-spelaren.
Medan han sov kollade jag på hus att hyra i sommar o sen bestämde vi oss för ett o bokade. V 27 drar vi till Danmark. Ska kolla om Jens är hemma veckan efter om vi ska åka vägen om dem eller om vi ska ta samma färja hem som dit, så de får komma upp till oss istället. Det är eg deras tur.

Nu har jag äntligen fått rumpan ur vagnen och bytt konton för de grejer som administrerades via mitt konto på fsb. Så nu ska jag bara lyckas komma förbi kontoret när de har öppet så jag kan lämna in dosan och döda kontot på riktigt. Tömde det idag. :)

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar