söndag 29 mars 2009

Sjuk son

Anton har pillat på mig större delen av natten. O varit hängig o gnällig hela fm. Nu har han 38,2 och ville inte ha lunch. Så vi åker inte till mormor o morfar idag som jag hade tänkt.

Festen igår var skoj. Kul att träffa folk man inte sett på år o dar!! Trevligt var det också. Sing-star körde vi... men inte vann jag. Men det var skoj ändå. Så lite trött är jag idag.

Precis när vi skulle åka igår något försenade ringde ÖNH läkaren som Ida träffat, med svaret på finnålsbiopsin. Helt normal lymfkörtel. Skönt det men 1820 en lördagkväll. Arbetsnarkoman?

Ola jobbar idag. Så han har ingen aning om att sonen inte riktigt vill vara med idag. Om han inte har det lugnt o har tid att läsa mailen förståss men det tror jag inte. Har åtminstone inte fått nåt svar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar