onsdag 18 mars 2009

Trött liten kille

måste vara jobbigt att vara ledig med pappa. Igår somnade Anton i soffan halv sju och idag däckade han ihop på pottan lutad mot mina ben tio i sju. Han vaknade inte ens när jag satte på blöjan o pyjamasen o bar upp honom...

Idag har farfar passat barnen en stund medan pappa var o hämtade plastbacken till frysen som jag beställde i tisdags. De var ute. Allt gått bra. Så klart.

Jag är förkyld.. ligger nog lite subfebrilt o är trött men inte så att jag stannar hemma. Promenerade till o från jobbet idag. Har bestämt färg till tvättstugan. Hoppas det blir bra.

Imorrn ska jag cykla med Anton till dagis. Ola o Ida åker till Läkargruppen o sen köper de färg o hämtar Anton på dagis. Han blev helt exalterad när vi fixade till min cykel... eller... Ola fixade o jag vilade på soffan. :)

Dags för en dusch o sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar