måndag 23 mars 2009

Våååår.... eller är det vinter?

I lördags var det 11 plus o sol, härligt. Vårkänslor!

Igår snöade det o var nollgradigt. Depression!

Idag är det grått, kallt o fint snöfall till o från men inget som lägger sig. Blääää!

Jag vill ha våååååår! Nuuuuu!


Men jag är mysglad ändå för imorse strax efter 6 fick Ola ett sms från S och J. En liten prinsessa kom till världen inatt vid halv 2. :)

Igår målades det takbjälke i tvättstugan o sen skrapades det golv. Ikväll blir det väl golvtvätt kan jag gissa. Imorrn kommer brytbasen så då kan vi köpa färgen. På onsdag kommer M o kopplar in armatur o lite så. Han var hit igår en sväng o kollade vad han behövde ha med sig.

Igår var jag o barnen på kalas Tuva har fyllt 4 år. Anton svängde rakt in til leksakerna o vägrade komma o fika. Ida hängde mig i kjolen den första timmen. När vi åkte hem sa hon "det var roligt på kalaset, fast tråkigt" aja det är svårt när man inte känner barnen så bra o de andra barnen känner varandra bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar