fredag 16 oktober 2009

Jag ser ut!!

Jaa, fönster på plats idag. Båda två. Dörrar planeras onsdag. Sen är det hyllor, mjukfog, fönsternischer och dörröppningar kvar.

Jag ska spacka, slipa o förmodligen spackla lite till i helgen. Svärmor som gillar att tapetsera har erbjudit sin hjälp med det. Mottages hemskt gärna. Så snart jag är nöjd med spacklingen.

Deadline 12/11 för då är det Me&I party.

Ola är hos Greken en sväng. Han skulle inte bli så länge sa han... får väl se om det.

I söndags när jag gjorde mig iordning för natten hojtade Anton. Så jag skulle gå till honom. Men det visade sig att han låg i vår säng o hojtade, i sömnen. Hur kom han dit?
I måndags kväll när vi borstade tänderna var Ola klar o skulle gå in till oss, då stod Anton i hallen... men gick med på att ledas tillbaka till sin säng. Tokungen. Grinden uppe hålles stängd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar