tisdag 20 oktober 2009

Vaccination

Ja de började idag. Igår informerade jag alla våra waranpatienter dvs jag skickade ut 163 brev om hur de ska bete sig. Idag började de ringa o fråga ditten o datten.

Sen blev det en mindre härdsmälta mellan E o H... stämningen var något frostig när jag gick hem. Får se om de har ältat klart tills imorrn.

Flexade ut lite eftersom det var lugnt hos oss. Alla vaccinerade ju.

Hann både dammsuga bottenvåningen och spackla klart, tror jag. Ska slipa sista imorrn.

Imorrn kommer pappa o sätter in dörrarna... tror jag det var planen men han har inte hört av sig. Hmmm.

Ola skulle lägga båda barnen medan jag spacklade med Anton fick ett övertrött psykbryt så jag fick ta honom. Imorrn ska Ida följa med Minna hem. Ola hämtar på vägen hem från jobbet. Sen ska vännen J komma över o fika. Najs. Skönt att det inte ligger små grå djur i alla hörn då tycker jag.

E (den andra) tog vaccinet idag, E tror jag skulle ta på sen em men hon velade lite så... Jag tar på to eller fr. H verkade vilja ta snarast möjligt.

Nu ska jag gå o soooova....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar