tisdag 6 oktober 2009

Tredagarsfeber?

I fredags var Ida hängig väd hämtning o på kvällen hade hon 39,4. I lördags hade hon nånstanns 38,7. I söndags 38,1. I måndags 37.7. Idag var hon i skolan. När Ola åker till jobbet vid 16 ser han att hon är prickig i pannan. O de är hon, men ingen annanstanns.

Idag gnällde Anton när vi kom hem o ville inte ha middag. Tempen visade 38.4. Så... jag planerar att vara hemma resten av veckan.

Själv har jag huvudvärk för typ 10 dagen i rad... känns det som iaf. Kommer fram på em. Jag är superhård i trapetius också så en gissning på spänningsvarianten där. Läge för massage. Kanske kan försöka lösa in mitt presentkort på Spahuset då. :) Tror inte att Olavarianten fixar detta. Dessutom jobbar han eller på fel ställe när nacken är ledig... OP-nattjourvecka.

Ringde E för att säga att jag inte kommer imorrn. Hennes man trodde jag var försäljare o undrade vad jag ville henne. De hade hon roligt åt en stund. Jaja... Messade E2 (besvärligt att de ska ha samma initialbokstav...) undrade hur det gått med hennes M som opererades i fredags men inte mådde bra idag så hon fick åka in på koll nu på em. Har inte fått nåt svar än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar