söndag 25 juli 2010

Perfekt fotograderingsväder

Stilla östlig vind i flera dar. Sol o härlig kväll...

Vad har folket gjort då?
Jo då har de ställt upp 2 stooora fuula vita tält och en scen mitt i min vy.
Jodå det blev en del solnedgångskort ändå men från berget o inte med stranden o Kullgrens brygga som är den vyn jag vill ha i köket.
Grönemadsdagen bahhh... trams.
Zoomade in så skiten inte kom med men i "min vy" så har jag stranden i förgrunden o det gick ju inte... o så ska hela bryggan va med men där stod de ju en massa folk.

Till råga på allt så hade vi (jag, pappa o lillebror) musikunderhållning när vi fotade för det var dans vid scenen... eller musik o musik... inte kunde han sjunga, men nån kunde spela gitarr i alla fall.

Nu ska jag ladda över bilderna o se om nån blev bra.

Idag regnar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar