onsdag 14 juli 2010

Sol sol sol

...klarblå himmel o svalt. Härligt. Än så länge är vi inne. Det är nästan så att det är för kallt (!) ute, i alla fall i skuggan (18 bara kl 8). Barnen kollar på tv o det är lugnt. har varit vakna sen 8 dock för då kom tåget. Inatt sov Anton hela natten i sin säng så när tåget kom o han vaknade av det så hann jag inte in till honom för att öppna så han kunde se -ledsen kille.
Jag har läst lite foto, snart klar med första boken, gör lite anteckningar om vad jag tycker är viktigt. Det är lite babblig text och mycket bilder så klart.

Annars borde jag nog städa idag. Börjar väl med badrum o toa... om en stund... ska bara...

Joggingrunda ikväll tänkte jag. Så jag bör väl planera mina mattider idag. Det blir hemmagjorda hamburgare till lunch. O lite gurksallad till mig... fick nåra gurkor av mamma härom dagen när vi var där. Gott.

Nu går jag ut i solen på altanen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar