torsdag 18 februari 2010

Hämtat hushållassistenten!

... o packat upp... luktar mysko så den bör nog diskas före användning men nu ska jag kolla lite intruktionsbok... (men ärligt, hur svårt kan det va!?) sen blir det baka av.

I kväll kommer massa ingredienser till brödbak mm hem från Handla24. Handling för 1850 ung... skönt att slippa kånka affären runt. Fast de hade inte riktigt allt som jag vill ha så det blir en kortis till coop efter jobbet imorrn skulle jag tro. Fast jag måste ju reklamera Antons tröja på HM också.

Det har jag kanske inte berättat om... Köpte en tröja på HM till Anton till födelsedagen. Lite plastigt tryck med en stor Blixten på bröstet. Glad unge. Tvättar tröjan före användning o den kommer ur tvättmaskinen utan trycket... som helt lossat o logger bredvid. Hrrm.... reklamation på det. Morrr

Dags att pyssla lite i köket. Ola lär väl inte vara så mycket att prata med idag... tenta imorrn em. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar