torsdag 25 februari 2010

Me&I party

Efter städning av nedervåning o kakbak ihop med entusiastiska barn kom en något decimerad skara klädshoppare till oss idag. Sjukdomar o tidsbrist ... allt är väl välbekant.

Shopping blev det... betalar o ser glad ut... eh...blundar snarare...

Lite fika på det.

Snöskottning för hemresande gäster... Ja men visst behövde vi 5 cm snö till, det är ju så lite i år.

Barnläggning seeeent... de lär va skapligt trötta imorrn. Tur att jag inte börjar 8. Hamnade vi i soffan.. Ola sov efter 3 min så honom sparkade jag i säng för en bra stund sen. Han har akuten imorrn o massa pappersarbete. O ska hämta barnen. Blir till att gå hemifrån tidigt då antar jag.

På söndag ska grannarna komma på middag och årsstämma. Har inte listat ut vad vi ska äta än, förslag? Lördagen kommer antagligen att handla om städning av övervåning o handling till maten... Men jag bör ta mig till HM o reklamera Antons tröja också.

OS.... snyggt guld i herrarnas stafett igår. Idag åkte både damerna o herrarna ur hockeyn. Damerna mot Finland 2-3 och herrarna mot Slovakien 3-4.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar