onsdag 3 februari 2010

Snöstorm!??!

Jaha!? Tack för det. Fick gräva ut bilen imorse. När jag sladdat in på skolan och lämnat barnen fick jag skotta av den igen. Slirade till jobbet. Trafikljusen i stora korsningen Rudbecksg/Trädgårdsgatan var paj. Men gu va fint, najs. Tack för det också.

Rätt lugn fm, tro de ja, folk tog sig väl inte ut i första taget.

IG på em. Jo men visst. Utveckla en plan och undersök efterfrågan på kvällöppet på vc två kvällar i v till 19. Ja men eller hur?! Vad skoj. Jag vill INTE ha kvällsöppet... eller ja jo. De andra kan få hålla öppet om de har lust. Jag tänker va hemma. Nåväl... en enkät ska skrivas i vanlig ordning. O så ska vi testa. Om läkarna går med på att testa... Inget lab. Ingen sekr. Dsk? Usk?

Kom hem o skottade undan allt som drevat ihop sig på uppfarten -igen. Det är runt nollan så det var inte puder direkt.

Nu sover barnen sött o jag ska kolla på House som jag missade igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar