onsdag 24 februari 2010

VAB

Idag vabbar jag med en rätt pigg men subfebril kille. Fick ju Pandemrix nr 2 i måndags. Igår var han inte så pigg... åt typ inget o låg runt 38,5. Sov 3 timmar på dan. Snorig är han förvisso också men det är jag med så det kanske gör mig gott att vara hemma och vila också. Ska försöka hinna städa lite också så det ser någorlunda ut här för Me&I träffen imorrn.

Solen skiner o det är väldigt vackert ute med all snö... men alldeles för ljust för mina förkylda ögon ute... så jag sitter inne o tittar på allt glitter. Ska ut o hämta Ida från fritids sen.

I helgen ska det tydligen komma ännu mer snö.... o bli typ nollgradigt. Blötsnö. Jo men tack så mycket. Räcker inte 85 cm? Eller näe det var ju i helgen ... nu är det 108 eller nåt sånt. Helt otroligt med snö. Ska ta med kameran sen när vi måste ut o dokumentera lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar